ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ БУЧАЦЬКОЇ ОДПІ
Адреса: 48100, м. Теребовля, вул. Т. Шевченка, 26
Графік роботи:
Понеділок – четвер з 9.00 до 18.00 год.
П’ятниця з 9.00 до 16.45 год.
Субота з 9.00 до 13.00 год.
Обідня перерва з 13.00 – 13.45 год.
Неділя – вихідний.
Контакти:
електронна адреса: dpi_tr_qusyatin@ukrpost.ua
консультант-модератор ЦОП: (03551) 2-20-44
приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб):
– номер телефону: (03557) 2-71-09;
– номер факсу: (03557) 2-21-76;
– адреса електронної пошти: tr.dpi1916@sfs.gov.ua
публічна інформація (щодо доступу до публічної інформації):
– номер телефону: (03557) 2-71-09;
– номер факсу: (03557) 2-21-76;
– адреса електронної пошти: tr.dpi1916@sfs.gov.ua
Акредитований центр сертифікації ключів (щодо надання послуг електронного цифрового підпису): 46003, м. Тернопіль, вул. Білецька,1, каб.122 , (0352) 23-53-61.
Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:
- Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків
- Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта
- Реєстрація реєстратора розрахункових операцій
- Реєстрація книг обліку розрахункових операцій
- Реєстрація розрахункових книжок
- Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій
- Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій
- Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)
- Підтвердження статусу податкового резидента України
- Реєстрація платника єдиного податку
- Надання витягу з реєстру платників єдиного податку
- Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку
Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність - Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)
Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань - Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків
- Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби
Адміністративні послуги, для отримання яких у ГУ ДФС у Тернопільській області можна звернутись через ЦОП в Теребовлянському відділенні:
- Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями
- Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями
- Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями
- Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання
- Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)
- Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)
- Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)
- Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання
- Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами
- Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами
- Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами
- Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання
- Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
- Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції
- Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами
- Видача посилених сертифікатів відкритих ключів
- Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді
- Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримати доступ до мережі Інтернет через Wi-fi
- Надання податкових консультацій
- Надання доступу до публічної інформації
- Запис на прийом до посадових осіб
- Приймання вхідної кореспонденції
- Приймання податкової звітності