Теребовлянський районний центр позашкільної роботи дітей та юнацтва

Поштова адреса

вул. Тараса Шевченка, 26

м. Теребовля

Тернопільська область

Україна

Тел.: (03551) 2-11-63

Веб-сайт: http://tvorchist.ucoz.ua

Директор:  заслужений працівник освіти України Антоніна Кобеля.

 

Графік роботи

вівторок – п’ятниця  – з 9.00 до 19.00

субота, неділя –  з 9.30 до 16.30

вихідний – понеділок

Гуртки:

  • Ансамбль народного танцю «Зорепад», «Вишиванка»
  • Ансамбль бального танцю «Шарм»
  • Ансамбль естрадного танцю «Тріумф»
  • Берегиня
  • Веселі клаптики
  • Вироби з бісеру
  • Вироби зі шкіри
  • Витинанка
  • Вокальний ансамбль «Калинонька», «Веселі нотки»
  • Екодизайн
  • Квілінг
  • Клуб творчої та талановитої молоді «Лідер»
  • Оригамі
  • Патріотичний клуб «Юний патріот»
  • Рослини – символи України
  • Українська вишивка
  • Українська сувенірна іграшка
  • Умілі ручки
  • Художні аплікації з соломки
  • Чарівні візерунки
  • Школа раннього естетичного розвитку «Барвінок»
  • Юний художник
  • Юні квітникарі

 Історична довідка

1946, травень – відкрито Теребовлянський Будинок піонерів. Організовано роботу 4 гуртків. Штат закладу – два керівники гуртків, масовик-витівник. Директор – Ляхова Ольга Степанівна.

1957Організовано вокальний гурток і ляльковий театр.

1964 – 1967 – Директор: Ворона Емілія Іванівна.  При районному Будинку піонерів діє 10 гуртків.

1967На базі Будинку піонерів вперше в Теребовлянському районі створено хор хлопчиків, під керівництвом нині заслуженого працівника культури Мечника Миколи Павловича.

1969 – Директор: Шаровар Лідія Степанівна, методист – Соколова Лідія Романівна.

1971  – Директор: Руда Лідія Степанівна, методист – Стеліга Лідія Романівна.

1973 – директор Стеліга Лідія Романівна, методист – Дем’янів Ольга Степанівна. На той час у Будинку піонерів працює 16 гуртків. Саме в цей час у вокальному гуртку розвивав свій творчий хист Віктор Павлік, нині заслужений артист України. Згодом Віктор Павлік працював керівником гуртків.

1978 – З того часу заклад очолює  відмінник освіти України Кобеля Антоніна Василівна. На повну силу запрацювало 16 гуртків. Серед першочергових завдань –  організація змістовного дозвілля  школярів, екскурсії, туристичні мандрівки по рідному краю. А дальше – неодноразові поїздки до друзів у Мурманськ, Сєвєроморськ, Москву, Київ, Севастополь, Дніпропетровськ; Болгарію, Румунію, Польщу…

1982  – діє 28 гуртків.

1990 –  за рішенням виконкому Теребовлянської районної ради № 220 від 23.10.1990 року районний Будинок піонерів перейменовано у Будинок дитячої творчості.

1992 – на базі закладу активно запрацювало теребовлянське товариство «Молода Просвіта».

1994 – розширено мережу гуртків клубами – молодої сім’ї, «Відверта розмова», старшокласників, творчої, обдарованої молоді «Лідер», еколого-натуралістичний «Пагін», «Етикет».

1995 – Будинок дитячої творчості реорганізовано в Центр позашкільної роботи дітей та юнацтва. Творчо працюють вихованці в 45 гуртках та клубах. Матеріально-технічна база покращується за рахунок спонсорських та батьківських коштів.

1996 – розпочала діяти комплексна Школа раннього естетичного розвитку для дітей віком 4-6 років. Тут малеча займається за 2-х річною комплексною програмою, розробленою директором центру Антоніною Кобелею, і схваленою Міністерством Освіти України.

2004  – започатковано психологічну службу – практичний психолог Турковська Люба Романівна.

2004-2005 – розпочала роботу Студія юних журналістів «Джерельце». Керівник – Наталія Михайлівна Бойчук. Учасники Студії – дипломанти Всеукраїнського конкурсу творчих робіт журналістів «Українська мадонна», призери  Міжнародних конкурсів «Кришталеві джерела».

2012 – педагогічний колектив Центру відзначений почесними грамотами за творчий пошук, високий професіоналізм та вагомий внесок у виховання учнівської молоді, а також став лауреатом районного етапу Всеукраїнського конкурсу обдарованої молоді та її наставників «Первоцвіт» у номінації «Обдарована дитина – рідному краю», зайняв ІІІ місце в обласному конкурсі «Кращий навчально-виховний заклад – 2012» у номінації «Кращий позашкільний навчальний заклад».

Article Source

Автор:

Даний автор додав 4 публікацій.

Коментарі (1)

  1. Вих. №180
    від 25.08.2019

    Творчий проект
    « Відродження починається з духовності
    Директору Центру творчості
    Керівнику колективу

    Шановні добродії!
    Цей лист є офіційним запрошенням

    Колективам аматорської творчості- діти та дорослі (солісти, дуети,
    вокальні ансамблі, фольклорні гурти, хореографічні колективи,
    театри моди, читці, народні усмішки, інструментальні ансамблі)
    від Вашого регіону

    . для участі у XII – му Всеукраїнському фестивалі – конкурсі аматорської творчості
    « Пісенні візерунки»
    Впродовж останніх одинадцяти років на Приірпінні успішно діє творчий проект «Відродження починається з духовності», в рамках Народний фольклорно – автентичний колектив
    « Надія»
    с. Мойсівкас.Мойсівкаякого проходять чотири Всеукраїнські фестивалі.
    21- 22 вересня 2019р. відбудеться XII-й Всеукраїнський фестиваль – конкурс аматорської творчості «Пісенні візерунки», метою якого є збереження, подальший розвиток пісенного та хореографічного спадку українського народу , розширення музично – просвітницької діяльності аматорських колективів та окремих виконавців, залучення їх до активної участі у культурному житті держави.
    Засновник та організатор фестивалю.
    • Культурно-оздоровчий центр “Цитадель”.
    За підтримки:
    • Національної всеукраїнської музичної спілки;
    • Національної хореографічної спілки України;.
    • Міжнародного доброчинного фонду «Українська хата».
    • Дирекції інформаційного мовлення Національної радіокомпанії України ;.
    • Екологічного підприємства «Рада» ;
    • Бучанської міської об’єднаної територіальної громади;
    • Відділу культури Бучанської міської об’ єднаної територіальної громади;
    • Ігрової газети для саморозвитку дітей,,Я САМ (А)”.
    Завдання фестивалю – конкурсу.
    • Розширення музично-просвітницької діяльності аматорських колективів та окремих виконавців, залучення їх до активної участі у культурному житті держави.
    • Виявлення талановитих дітей та творчої молоді.
    • Підвищення рівня виконавської майстерності.
    • Розвиток мистецтва акомпанементу.
    • Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін досвідом.
    • Залучення широкої громадськості до підтримки аматорських колективів.
    • Визначення перспектив розвитку української народної творчості.
    • Висвітлення через засоби масової інформації досягнень аматорських колективів та окремих виконавців.
    • Презентація м. Буча, як культурного центру передмістя Києва.
    Умови проведення.
    До участі у фестивалі-конкурсі запрошуються аматори з усіх областей України , міста Києва незалежно від їх галузевого підпорядкування і без вікових обмежень.
    Фестиваль-конкурс проводиться у категоріях А (ветерани) В (дорослі), С (студенти), D (діти), за номінаціями: – Хорові колективи (академічні, народні).
    – Вокальні ансамблі (академічні, народні, естрадні).
    – Фольклорні гурти,фольклорно – етнографічні ансамблі.
    – Капели та ансамблі бандуристів.
    – Солісти-вокалісти, дуети, тріо,квартети (академічний, народний, естрадний спів).
    – Автори – виконавці.
    – Хореографічні колективи: народна хореографія;
    стилізований народний танець;сучасна хореографія;
    естрадна хореографія; бальна хореографія.
    – Інструментальні ансамблі.
    – Концертмейстери.
    – Читці – декламатори.
    – Народні усмішки ( розмовний та пісенний жанри)
    – Театри моди, школи і студії моди
    – Дизайнери, студії костюма, модельні та дизайнерські агентства, інші об’єднаннямоделювання та конструювання одягу та прикрас.
    – Краща обробка української пісні.
    Вимоги до програм.
    Хорові колективи, капели бандуристів виконують програми з чотирьох різнохарактерних творів, два з яких без супроводу. Тривалість виступу до 15 хв.
    Фольклорні гурти, ансамблі бандуристів та вокальні ансамблі (п’ять і більше осіб) виконують три різнохарактерних твори. Тривалість виступу до 12 хв.
    Хореографічні колективи, представляють не більше 3х номерів у всіх номінаціях та вікових категоріях. Тривалість виступу до 12хв.
    Солісти-вокалісти, дуети, тріо, ансамблі бандуристів та вокальні ансамблі чисельністю до чотирьох осіб виконують два різнохарактерних твори. Тривалість виступу до 8 хв.
    Конкурс концертмейстерів проводиться у два тури. В першому турі учасники виконують програму із своїм колективом чи солістом (за вимогами відповідних номінацій), у другому турі – один твір з репертуару ілюстратора, визначеного журі. Учасникам другого туру надається 15-хвилинна репетиція з ілюстратором.
    Солісти та вокальні ансамблі можуть використовувати якісні фонограми “мінус”.
    До виступів самодіяльних заслужених колективів України, аматорських народних та зразкових хорових, музичних танцювальних та інших мистецьких формувань ставляться підвищенні вимоги, як до колективів, що є вищою формою розвитку художньої самодіяльності і взірцем творчої, концертної та учбово-виховної роботи.
    Журі фестивалю-конкурсу.
    До складу журі фестивалю-конкурсу запрошуються відомі діячі культури та мистецтва, керівники провідних творчих колективів.
    Голова журі – Заслужений працівник культури України, секретар Національної Всеукраїнської музичної спілки, член спілки композиторів та журналістів, професор Київського національного університету культури і мистецтв, композитор, концертмейстер , аранжувальник, громадський діяч, педагог, методист-дослідник, публіцист, один з провідних фахівців у галузі українського народно-хорового мистецтва, художній керівник, диригент заслуженого народного ансамблю пісні і танцю України «Дарничанка» – Андрійчук Петро Олександрович,
    м. Київ.
    Виступи колективів і окремих виконавців оцінюються за такими критеріями:
    – художній рівень репертуару;
    – відповідність репертуару віковій категорії;
    – стилістичне розмаїття програми;
    – оригінальність інтерпретації;
    – техніка та майстерність виконання;
    – якість супроводу;
    – сценічна культура.
    Нагородження учасників фестивалю-конкурсу.
    Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю, можуть бути три переможці у різних вікових категоріях.
    Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії.
    Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеню.
    Оргкомітет, журі, спонсори, громадські та інші організації мають право встановлювати спеціальні призи та премії учасникам конкурсу. Всі нагороди погоджуються з журі. Рішення журі остаточне і перегляду не підлягає.
    Організація фестивалю-конкурсу.
    Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
    Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу прес – центру.
    Оргкомітет залишає за собою право, без оплати учасникам, використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.

    Окрім конкурсних програм кращі колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).

    Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки.
    Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам колективів за попередньою подачею заявок .
    Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом. Оргкомітет фестивалю формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.

    Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
    400,00 грн. солісти-вокалісти;
    800,00 грн. дуети ;
    1200.00 грн. тріо;
    1500,00 грн. колективи до 10 осіб;
    2500,00 грн. колективи, що налічують 10 і більше осіб.
    Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу.
    Правом безоплатної участі у фестивалі користуються: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів, люди з обмеженими можливостями.
    Проїзд, харчування, проживання учасники фестивалю та осіб, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.

    Оргкомітет може забезпечити проживання у 2,3-х місних номерах зі зручностями , двох разове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 450,00 грн. за одну особу на добу та 4-6- ти місне
    розміщення зі зручностями на коридорі та двох разове харчування із розрахунку 350,00грн, за одну особу на добу , також транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.
    Кошти слід перерахувати до 15 вересня 2019р. на рахунок, або внести готівкою у день заїзду за попереднім погодженням. ТОВ КОЦ “Цитадель” р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”, МФО 321842, Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .

    У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка-продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва, організатор – Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
    Вартість участі у виставках становить 100,00грн. за 2 дні.

    Засновник фестивалю протягом двох днів безкоштовно забезпечує усіх учасників фестивалю кавою – брейк.
    Оргкомітет використовує кошти на:
    • призовий та нагородний фонд фестивалю;
    • послуги з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду плазмових та світлодіодних екранів, оренду сценічного обладнання, дизайн сцени в концертному залі;
    • оплату праці професійного фотографа, ведучих , телебачення, оренди приміщень, роботи журі, обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
    • виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
    • рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та ін., обсл. веб-сайту, оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
    • організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
    • видатки на канцелярські товари, видатки на роботу оргтехніки , телефонні розмови ;
    • оплату інтернету, витрат на господарські потреби ;
    • харчування членів журі, гостей, обслуговуючого персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, проживання гостей, членів журі, придбання квітів (журі, гості, гала – концерт) ;
    • оплату праці професійного фотографа, ведучих, телебачення, оренда приміщень.
    Авторські права.
    Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео, кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю, оголошує власністю автора проекту та засновника.
    Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекту та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.

    Автор проекту та засновник фестивалю залишають за собою право:
    • використовувати аудіо, відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
    • показ вибіркового та заключного етапів фестивалю по телебаченню;
    • запис програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.
    Символіка конкурсу.
    Товарний знак фестивалю-конкурсу(емблема) включає в себе символ фестивалю-конкурсу та слова “Всеукраїнський фестиваль-конкурс аматорської творчості “Пісенні візерунки”. Фестиваль-конкурс має свою музичну емблему (позивні).

    Порядок подання заявок на участь у фестивалі.
    Анкети-заявки , списки учасників колективу ( окремих виконавців), стислі характеристики та перелік музичних творів з хронометражем, композицій, танців та сольних номерів на участь у фестивалі необхідно подати оргкомітету до 15 вересня 2019р.
    До анкети-заявки додаються художні фото, аудіо та відео матеріали.
    Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.
    Місце проведення фестивалю-конкурсу.
    Київська обл., м. Буча, вул. Інститутська,54. Міський парк.
    Бучанський міський парк знаходиться в 20 км від Києва. Доїхати до парку можна як на легковому авто по трасі Київ – Ковель , так і на громадському транспорті: маршрутному таксі чи электропотязі. Не враховуючи машину, зручніше всього добратися на маршрутці 422, яка відправляється від ст. метро Академмістечко та зупиняється в 800 метрах від парку. Періодичність руху маршрутного транспорту – 15-20 хвилин. При необхідності можна зкористатися прохідними маршрутками №21, 387, 423, 746, 816 – зупинка магазин « Новус».
    Контакти оргкомітету.
    http://www.citadel.in.ua e-mail: 4111370@ukr.net
    Т/ф: 067 319-22-45; 05
    0 527-80-33 ,050 627- 99-09, (044) 222-83-97 , 050 189-06-92; 097-556-00-76

    З повагою, засновник та організатор фестивалю,
    директор ТОВ КОЦ „Цитадель” Л.І.Мельник.

Залишити відповідь