Графік особистого прийому громадян та представників бізнес-спільноти керівництвом Тернопільської митниці ДФС

26.04.2019 | Автор: | Категорія: Митні органи

Графік особистого прийому громадян та представників бізнес-спільноти керівництвом Тернопільської митниці ДФС ( за адресою м. Тернопіль, вул. Текстильна 38)

Начальник Тернопільської митниці ДФС

Антонович Оксана Валентинівна

Середа: 10.00 – 12.00

Перший заступник начальника Тернопільської митниці ДФС

Криворучко Микола Васильович

Понеділок: 10.00 – 12.00

Заступник начальника Тернопільської митниці ДФС

Саварин Андрій Любомирович

Четвер: 10.00 – 12.00

Заступник начальника митниці – начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії

Петрук Володимир Іванович

Вівторок: 15.00 – 17.00

У разі відсутності керівника митного органу особистий прийом громадян та представників бізнес-спільноти здійснює посадова особа, яка його заміщує.

Особистий прийом громадян керівництвом Тернопільської митниці ДФС здійснюється за попереднім записом по телефону 43-08-29 щоденно з 09.00 год. до 16.45 год.

Запис на особистий прийом громадян керівництвом Тернопільської митниці ДФС здійснюється головним державним інспектором з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації в робочі дні.

Запис на черговий прийом до керівництва митниці припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Під час проведення запису на особистий прийом необхідно повідомити:

  • своє прізвище, ім’я, по-батькові,
  • місце проживання,
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) за даними Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, контактний номер телефону (за наявності),
  • прізвище, ім’я, по-батькові представника громадянина, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності), чим підтверджуються повноваження на представлення інтересів громадянина,
  • зміст питання, яке потребує вирішення, історія виникнення питання, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення.

джерело

Article Source

Автор:

Даний автор додав 2452 публікацій.

Залишити відповідь