ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ РЕМ | ПАТ «Тернопільобленерго»
Тернопільський міський район електромереж
Тернопіль міський РЕМ ПАТ «Тернопільобленерго»
м. Тернопіль, вул. І.Франка 18, 46001
Контактні телефони абонентського відділу:
Сайт: http://www.toe.te.ua
- +38 (0352) 52-24-66 (Диспетчерська)
- +38 (0352) 23-96-24 (Абонентський відділ)
- +38 (0352) 23-95-14 (Абонентський відділ)
- +38 (0352) 52-50-03 (Приймальня)
- 0 800 509 040 (Кол-центр)
- +38 (0352) 23-95-72 (Диспетчерська)
- +38 (0352) 25-49-52 (Абонентський відділ)
- +38 (0352) 52-42-27 (Абонентський відділ)
День Години роботи Перерва
Пн,Вт,Ср,Чт,Пт,Сб,Нд 00:00 – 24:00 Без перерви
ІКЦ
вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль, 46010
телефон: 23-96-20
Режим роботи: 8.00-17.15 (1300-1400 обідня перерва)
Електронна пошта: ikc@toe.te.ua, i.ferko@toe.te.ua
Кол-центр
вул. Енергетична, 2, м. Тернопіль, 46010
телефон: 0800-50-90-40
Режим роботи: Цілодобово
Електронна пошта: callcent@toe.te.ua
м. Тернопіль. Контактний телефон РЕМ, по яких приймають звернення споживачів:
- 52-24-66 (цілодобово)
Форми подання звернень/скарг/ претензій
- Поштою у ВАТ «Тернопільобленерго» за адресою: 46010, вул. Енергетична, 2 м. Тернопіль.
- Безпосередньо до районів електромереж ВАТ «Тернопільобленерго» поштові адреси за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv
- Електронною поштою: kanc@toe.te.ua або ikc@toe.te.ua
- На особистому прийомі керівників.
- Телефоном: 0800-50-90-40, або (0352) 23-96-20 звернення щодо питань надійності та розподілу електричної енергії.
- На телефон «гарячої лінії» ВАТ «Тернопільобленерго»: (0352) 23-96-20 з 8.00 до 17.00 та (0352) 23-64-72 з 17.00 до 8.00.
- На телефон гарячих ліній районів електромереж за посиланням https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv
Звернення в інтересах споживача може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від споживача відповідні повноваження, оформлені в установленому чинним законодавством порядку.
Звернення в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подаються їх законними представниками
До вас неможливо додзвонитись на гарячу лінію – виклик взагалі не йде. Та ж історія в електронному вигляді
доброго дня, в Тернопільобленерго працює непоганий сервіс подачі показників через Персональний кабінет на сайті:
інструкція для реєстрації – https://www.toe.com.ua/dload/personal_cabinet_registration_manual.pdf
Для усіх інших питань, звернень, спробуйте, будь ласка, звернутись через сайт ВАТ «Тернопільобленерго»:
https://www.toe.com.ua/index.php/kontaktni-telefony-po-iakykh-pryimaiut-zvernennia-spozhyvachiv
м. Тернопіль. Контактний телефон РЕМ, по яких приймають звернення споживачів: 52-24-66 (цілодобово)
дякуємо
Не можу додзвонитися на гарячу лінію.Як маю подати показник?
доброго дня:)
для вирішення Вашої проблеми є кілька варіантів:
персональний кабінет у Приват 24 (для клієнтів банку),
http://oplata.te.ua, або https://www.toe.com.ua/index.php# (інструкція тут — https://www.toe.com.ua/dload/personal_cabinet_registration_manual.pdf)
якщо потрібна допомога й консультація щодо використання цих ресурсів, зверніться, будь ласка тренінговий центр Тернопільської обласної бібліотеки, (бульвар Т. Шевченка, 15, м. Тернопіль, з 10:00 до 18:00, субота, неділя – вихідні)
Доброго дня. Чому не працює Гарача лінія. Вже місяць не можу додзвонитися? Для чого вона взагалі потрібна?
ФБ-сторінка ВАТ “Тернопільобленерго” — https://www.facebook.com/ternopiloblenerho
Я хочу поскаржитись на вас за що я маю платити купу грошей коли світла нема їсти готую на кухні а коли світло включать в мене один холодильник і чайник десь колись загріє а світла намотує за шо ви шо там подуріли чи шо